2030ilra- Deleted33000 evet siz de yaymissiniz inşallah kızım da yay burcu olarak dünyaya gelecek o yüzden çok mutluyum çünkü yayın enerjisi becerisi hizliligi yani tam istediğim burç
pembeayakkabilikiz Deleted33000 ahahah zor bir burc anlasmasıda zor ama anlaşınca güzel oluyor kız öyle deme 😃
2030ilra- Deleted33000 aralığın ikinci haftası 40 hafta olursa ama Kasım sonu da gelebilir doğum şekli belli değil ilk doğum olduğu için
Deleted33000 pembeayakkabilikiz ablam oğlak bacım biliyorum ordan ama azcik ucundan takıntıları alinganligi da var yani dimi🤭🤭
juli_naz Deleted33000 yani birazcık canım 😁ama çok iyi anneleriz bunuda biliyorsundur 😄benim kızım her zaman anne sen diğer anneler gibi değilsin der 🥰
pembeayakkabilikiz Deleted33000 ay hemde nasıl varya o huyumu hıc sevmıyorum mesela, nıye alınganlık yapıyorsun gül geç ıste bide surat ıfademle de belli ediyorum onu bari yapmasam 😃
Deleted33000 pembeayakkabilikiz yapmasan oğlak olmazdım kuzum seni sen yapan da bu özellikler işte hep siz haklısınız 😅😅😅😅
pembeayakkabilikiz Deleted33000 ay sımdı yazına baktım dan gözümden kaçmış benımde yukselenım yay sıkıntıya da gelemıyorum 😃 bi tek enerjim yok 😃
Deleted33000 pembeayakkabilikiz vaaaaay oğlak ve yay birleşimi tam kombo olmuşsun kız sen enerji bazen bende de olmuyor boşver
mlkunal Deleted33000 evet🥹 ama biraz evlendikten sonra değiştim eşimin ailesi çok çektirdi bana kadın figürler özellikle 5 seneye doğru gidiyoruz artık kimseye merhametim Pek kalmadı
Deleted33000 ValideSultan sanırım istesende olamazsın benim kızım burnu düşse eğilip almaz o derce gururlu sende oylemisin 😅😅