Deleted33000 Ben başlıyorum yay burcuyum en sevdiğim özelliğim anlık ruh hali değişimim ve gelince bitmeyen enercim sizlerin neler kızlar haydi sohpete ksjsjksks
Asi_07 Deleted33000 yengeç burcuyum sosyal hayatı hiç sevmem evcimen bir yapım var aşırı duygusal bir o kadar sinir var ☺️
azra01 Deleted33000 boğa yemek yemek uyumak en sevdiğim tabi bu aralar mide bulantısından yemek yiyemiyorum
beyzzsenturkkk Deleted33000 terazi burcuyum herkesten her an nefret edebilirim bunu seviyorum mıyk mıyk olamıyorum en sevmediğim ise cabuk parlar geç sönerim
Deleted33000 azra01 büyük oğlum da boğa aynı senin anlattigin gibi nerdeyse yatağında yemek yiyecek o derece kdkskskskdh
Baklavaseverim Deleted33000 Yengeç neşeli yapımı ve sezgilerimi seviyorum 🤣 tabi empati özelliğimi de es geçemem bu üçü olmazsa olmazım 🤣🤣
Baklavaseverim Deleted33000 Ay bacımm canım bacım ben de senin her özelliğini seviyorum iyi ki varsın kız 😍😍
2030ilra- 20 Nisan doğumluyum yıllarca kendimi koç bildim en sevdiğim özelliği arkadaş çevresinde sevilen biri olması sosyal olmasıydı ama doğum haritam boğa diyor onun da mutfağı sevmesi uykuyu ve kendi konforuna öncelik tanıması burcumun sevdiğim özelliği
2030ilra- Deleted33000 evet siz de yaymissiniz inşallah kızım da yay burcu olarak dünyaya gelecek o yüzden çok mutluyum çünkü yayın enerjisi becerisi hizliligi yani tam istediğim burç
juli_naz Deleted33000 yani birazcık canım 😁ama çok iyi anneleriz bunuda biliyorsundur 😄benim kızım her zaman anne sen diğer anneler gibi değilsin der 🥰