ysmn3438 nurgv valla öyle,tamam hadi bırakıcam en azından azaltıcam diyorum kahvenin yanına,yemekten sonra,iş yaparken ara verdiğimde ister istemez elim gidiyor yani yok bacım yok dur diyprum kendime ama uygulayamıyorım🥹🤷🏻♀️
nurgv ysmn3438 malesef ki istemesemde yaşıyorum o durumu yapmiycam içmiycem diyorum ya stres ya da kahvenin yanında yemekten sonra hep böyle oluyor 🥹
juli_naz Seymanur25- bende 34 haftalıken tam biraktim ama ondan once sabah kahvesi ile bir veya iki sigara içiyordum .. ha 5 ci ayima kadar iciyordum baya normal hamileligimden oncesi gibi .. ama şu anda 37+3 olduk aklima bile gelmiyor sigara 🤗
Sarpatesinannesi Seymanur25- bende ilk gebeligimde full içtim azaltamadim bile çok şükür sağlıklı doğdu sonrasında uyku problemi huzursuzluk gibi etkenlere de sebep olabileceğini okudum oğlum gerçektende öyle bir çocuk 2 yaşında şuan tek bir gün bile sabah 5 i geçirmedi uyanmak için onun dışında süt meselesi asla emmek istemedi 2.5 ay zar zor emzirdim ben hepsini sigaraya bağladım bunların şimdi yeniden hamileyim doktoruma söyledim bunlari doğum sonrası bebekte böyle etkenler yapar diyemeyiz doğum öncesi yaşanacaklari söyleyebiliriz dedi bı diğer gittiğim doktorda çocuklar sağlıklı doğuyor ve gerçekten çok içen gebe var dedi sağlıklı doguyorlar ama zeka seviyeleri yukarı düzeyde olabilecekken orta düzeyde kalıyor dedi baktığında her riske karşı gerçekten içmemek lazım ben birakabildim mi şuan yine bırakamadım ama nikotin bandına başlayacağım bugün en azından sigarada 40 çeşit zararlı madde varsa bunda nikotin var inşallah 3-5 gün kullanımla bırakabilirim doktorlarda evet oneremiyoruz ama bana sorarsan sigara içmekten daha mantıklı dediler hem sigara bırakma kliniği ile görüştüm hem de kadın doğumla bakalım umarım bu defa başarıli olurum bebeğimi doya doya emzirmek istiyorum bu defa 🌸
canbetul beyzzsenturkkk merhabalar. Bende kullanıyorum. Şu an hamile kalmaya çalışıyorum. Nasıl bıraktınız ya. Öğrenince mi yoksa gebelik düşündüğnüzde mi🥲 vicdanım sızlayarak içiyorum da her içtiğimde
beyzzsenturkkk canbetul ikisinde de hamileliğimi öğrenmeden önce tiksinerek bıraktım. ilkinde öğrenmeden 1 hafta önce bırakmıştım aklıma hiç hamilelik de gelmemişti doğum sonrası stresten geri başlamıştım. hamileliğimde tüketmedim ama şu an 9. haftadayım 4. haftada öğrendim ama öğrenmeden bir kaç gün önce yine kesmiştim zaten ordan şüphelenip test yaptım. inşallah tekrar doğum sonrası başlamam şu an başkası da içse yanımda, sokakta içen birinin yanından da geçsem öğürüyorum dayanamıyorum bir keresinde içmeyi denedim bi kaç hafta önce ama yapamadım 1 duman alıp söndürdüm insan bi süre sonra temizlenince tadını da unutuyor yabancı geliyor🥲 umarım bırakabilirsiniz gerçekten hamilelikte faydadan çok zarar veriyor ☹️
canbetul beyzzsenturkkk malesef öyle zararı çok fazla. İlk hamileliğimde hiç bulantım mide hassasiyetim olmamıştı. İnce kısalardan günde 5 tane yarım bırakarak içiyordum. Eşim de içtiği için çok fazla tetikleniyordum. Zaten gebeliğimde yarım kaldı. İlerleyen sürekerde bırakabilirdim belki bilmiyorum. O kayıp beni baya yıprattı. Şimdi de yine aynı durumu yaşar mıyım sağlıklı çocuğum olur mu diye strestten bırakamıyoruö. Sizi çok takdir ettim gerçekten. İnşallah bırakırım