gozdenur06 hamilelikte içsen de icmesen de doğumdan sonra asla icmeni önermem şimdi vicdan acabi cekiyorsan doğumdan sonra da cekmelisin.bende sigara kullanan biriydim zar zor hamilelikte 6.ayimda temelli bıraktım
Bebeğim şimdi 20 günlük,sigara aklıma geliyor fakat şimdi daha da dikkat etmemiz gerekiyor her kucağıma aldığımda şükrediyorum sigara icmedigim için.o bebişin temiz anne kokusuna ihtiyacı var.tütün kokan pis kokan bir anne olmak istemiyorum ben ve kötü örnek bir anne de olmak istemiyorum dakikalarca emziriyorum koynumda yatırıyorum,her nefes alişında benim üstümdeki sigara dumanını çekse yavrum nasıl hasta olmaz 🥺🥺 bebegimden kıymetli hicbirsey yok,bunu sadece hamilelik süreci için değil geleceğin için bebeğin için temelli bırakmaya odaklan
Elbette kolay olmayacak fakat sonucu güzel olacak bebeğinden de güzel ve keyifli hiç birşey yok 🥰😍🤰🏻