cizgilidefter aysct 14+4den selamlar 🌸🥰 bulantı kalmadı ama baş ağrısı oluyor bende ara sıra. Birde bebiş büyüyor sanırım biraz karnımda sancı. Ama şimdilik ilke göre çok iyi 🌸
Papatya05_ aysct 21+6 yım güzel geçmeye başlamıştı ki salgına yakalandım öksürük yoruyor baya karnımı kasıyor