aysct Bugün itibariyle tam 14 haftalık olduk. İlk trimesterımda çok güzel geçti inşallah güzel devam eder. Var mı aynı haftada olanlar🙂💕
klncbebek aysct biz 15 haftalık olduk ama ilk trimestere göre değişen bir şey olmadı sanki😄🤦bulantılar ağrılar uyku halleri devam🤦
cizgilidefter aysct 14+4den selamlar 🌸🥰 bulantı kalmadı ama baş ağrısı oluyor bende ara sıra. Birde bebiş büyüyor sanırım biraz karnımda sancı. Ama şimdilik ilke göre çok iyi 🌸
YyyyYasemin klncbebek canım 23+5 oldum hala ara ara bulantı kusmam oluyor o haftalarda da çok normal 🥲
Ygmr- Haftayı bitirdik 21 olduk hala zofer kullanıyorum bitmiyor mide bulantısı ve hala +1 kg sanırım o da kabızlıkdan
saadet3313 Bende 2. Trimester deyim 15+3 günlüğüm ilk hamileliğim Allah’ım maşallah hamileliğim çok güzel geçiyor sanki hamile değilmişim gibi hiç zorlanmıyorum🙉🙊
saadet3313 klncbebek Evet ilk gebeliğim çok nadiren akşamları yemekten sonra sanki karnımda böyle baloncuk patlaması gibi bir şey oluyor hissediyor gibiyim ama emin değilim 😅😅
klncbebek saadet3313 benim ikinci gebeliğim normalde hissetmem gerektiğini söylüyorlar ama hiç bişey hissetmiyorum ya 😀🤷
saadet3313 klncbebek doğrudur bazen bebekler anne karnında hareket tembelliği yapıyor hissedersin ilerleyen zamanlarda