sevvallsanverr0 bacım bende bugün bi ağrıyla gittim hastaneye devlete ilk defa çatı muayenesi yapıldı ne bi açılmam var ne bi bebek kanala inmiş doğuma dair hiç bişe yok çatımda uygun değilmiş zaten ebe öyle bi konuştu ki çıkarken ağladım hastaneden sonra kendi takipli olan doktorumuza gittik çarşamba günü sezeryana gün verdi 🥹