Selam kızlar 38+4 haftalık hamileyim normal doğum yapacağım inşallah beklenen doğum 29 ekimde ama geçen hafta kontrole gittiğimde doktor artık bu hafta içinde bebeği doğur bebeğin büyümüş diğer haftalarda çok zorlanırsın dedi 🫠 bunun üzerine aksak gebe yürüyüşü, merdiven inip çıkma, normal yürüyüş, squat, ananas yeme, göğüs ucu uyarması, sıcak suda duş gibi şeyler yaptım bunları yapmadan önce sancım daha çok geliyordu bunları yapınca artık azaldı herhalde çocuk daha da yerleşti diye düşünüyorum 😂 siz doğumunuzu başlatmak için neler yaptınız sancıların düzenli gelmesi için bi el atında doğurayım yaaa 😅