Burada birçok hikaye okuyup motive oldum çok şükür bunlardan biri de benim kızıma kavuşma hikayem oldu🥹 39+6 da sabah 8 gibi kasıklarıma iki kere aralıklarla keskin bir sancı vurdu aradan en fazla yarım saat geçmiştir hayatımda hiç yaşamadığım kalçama vuran bir ağrı oldu hafifti başta sonradan şiddetli bi şekilde yaşayıp yatakta kıvranınca firladım acaba sancım mı dedim mutfağım dağınıktı topladım geçmesini bekledim belim aşırı ağrıyordu bayoya girdim yalancı sancı olduğunu düşünerek😀 halbuki hiç böyle bi sancı yaşamamıştım çıktığımda devam etti tamamen sancı olduğuna emin oldum ve aralıklarını takip ettim düzensizdi en fazla 7 dakikada bir geliyordu bence çok keskin ve yoğun bi ağrıydi sabah 8.45 resmen başlayan sancılarımı evde duşa girerek öğlen 1.30 kadar çektim bayağı yoğundu çok açılmışımdır dedim ama hastahaneye gittiğimde 3cm di çok şaşırmıştım çok ağrı çekiyordum hastahane odamda duşta sıcak suya girip oturdum rahtlatıyordu 6 cm kadar sancımı çekmeye devam ettim sonrasında doktorum suyumu patlattı ondan sonrasını hayal mayal hatırlıyorum ağrım çok fazlalaştı kusmam oldu zorla yürütüyorlardı ve aşırı uyku bastırmıştu beni bi an kadar fazlalaştı ki koşarak doktorumun yanına gidip yalvarırım sezaryene alın dedim 🥲 beni doğumhaneye alıp yerde ıkındırmaya başladı bir süre yerde ıkındıktan sonra çatala çıktım sancım geldikçe ıkınmamı söyledi doktorum ama benim bilincim çok yerinde değildi bebeği dişarı çıkarmak istiyordu bedenim ıkınmamı söyledikçe deniyordum ama pek başarılı olamadım doktorum kesi atıp bebisi bastırarak çıkarmak zorunda kaldı vee akşam 7:40 kızım doğdu o an o kadar güzeldi ki birden kendime geldim resmen kucağıma verdiler o saniyede sanki her şey sıfırlandı 🥹🥹🥹 çok zordu sancı çekmek ama tekrar olsa tekrar vajinal doğum yapacağım eşsiz bir şeydi benim için