babyhm0 Kızlar ben ilk 20 yaşında anne oldum şuan 23 yaşındayım 2. Gebeliğim 🤭biraz erken anne oldum ama olsun 🥰 sizler kaç yaşında anne oldunuz ,olucaksınız🤗
Perim2 babyhm0 ilk 24 yaşında oldum ikinci 27 ama malesef onu kaybettim şimdi yaş 28 hamile değilim 🤣
edaabykl babyhm0 ikinci dogunca oglum 3 bucuk yasinda olacak hayirlisi plansiz oldu ikinci gebeligim ama olacagi vardi demekki 🙄😂
babyhm0 edaabykl yaa olsun benimkiler de 3.5 olucak bence gayet iyi benim de plansızdı bu arada böyle dediğime bakmayın 🤭😂
kizinaasikanne babyhm0 aralarında 3 yaş 3 ay olucak 🙈 biz böyle planladık aslında yaş büyüyünce belki kaldıramayabiliriz diye 😁
edaabykl babyhm0 sağlıkla dogsunlar birbirlerine arkadas olsunlar kardes dusunuyodum ilerde tek kalmasın diye ama biraz erken oldu 🫣😂
kizinaasikanne babyhm0 yok kız 3 yaş tam işte bezden kurtulduk derken bir daha bu bataklığa düşücez 😂😂😂
demirrleydi_ babyhm0 ilk 23 yaşında anne oldum şimdi 26 yaşındayım Şubat’ta 27 olucam ikinciyi bekliyorum bir iki haftaya doğar Allah’ın izniyle 😀