Alya05 Allah hayırla kurtarsın inşallah yavrularına da sağlıklı ömürler versin, özeller çok fahiş fiyat çekiyor ama benim gittiğim hastaneden normal doğum ücreti daha fazla sezaryenden ayrıca sezaryen sonra normal doğum olduğu için ekstra ücret alıyorlarmış ne saçma ..