Kizlar bir dusuk iki dusuk denildi mi devlet arastirmiyormus bi tanidigim dedi bana da ikinci kaybimi yasayinca doktora 3 dusuk dedim mecbur yalan soyledim incelemezler diye . İlkini evde dusuk yaptim bilemedim dedim iki dusugum olunca onun dusuk oldugunu fark etrim dedim , cocuk kucuk sonuc çıkmayabilir dediler ama araştırmaya gönderdiler bakalim