rumref bende 6.5 aylık ölü doğum yaptım. Böyle durumlarda başka insanların acısı seninkini hafifletmiyor. Olsun yine yaparsınız diyorlar, insanın şey diyesi geliyor’ senin 3 çocuğun var biri gitse diğer ikisi var amaaaan birşey olmaz mı diceksin diyesi geliyor. Hepsi aynı değil. İnsanlara lütfen böyle saçma şeyler söylemeyin. Acısı hafiflicek merak etme aklına tabii ki gelicek ama insanoğluyuz. Geçiyor diğer herşey gibi. Hatta ben geçtiği için niye yeterince acı çekmiyorum iyi bir anne değil miyim diye sorguluyordum ama öyle değil, tabiatımız böyle. Acıyı kabullen, kendine vakit ayır. İyileşiceksin 🫶🏽