Ftmglll Duyguerer canım benim 2.gebeliğim. İlk gebeliğin sezeryandı. Buda öyle olacak. Ola ki erken Bi durum olmazsa haftaya alırız dedi.. Perşembe kontrolüm var anestezi uzmanıyla görüştürcem dedi doktorum. Zaten 12 günümüz kaldı