Sheda Melhakars ben 28.haftada oldum iğneyi 32+2 şuan bi sıkıntım olmadı çok şükür. Siz de bi sorun mu oldu?
Fatmanur1204 Melhakars Melhakars bende 28. Haftamda oldum 36. Haftamdayım kendimde de bebeğimde de hiçbir sıkıntı olmadı çok şükür yapılmazsa sorun oluyor diye biliyorum ben
Mrvaydn18 Melhakars ben 11. Haftada bir 28. Haftada da bir kez oldum. Hiçbir zararı yok tam tersi faydası var.
Melhakars Sheda daha olmadım olacağım özel hastaneye gidiyorum Çapa’dan iğnesi temin ediliyormuş. Siz nerden temin ettiniz acaba
Sheda Melhakars ben de özele gidiyorum canım doktorum yazmıştı eczaneden aldık zamanı gelince de yaptırdım
Arife3507 Bende 2 gun sonra yaptıracağım ac veya tok karnina gitmek fark eder mi yada ucreti var mi acaba
Sheda Arife3507 aç tok farketmiyor bildiğim kadarıyla reçetenizle giderseniz devlet hastanesinde hiçbir ücret almadan yapıyolar
Arife3507 Sheda receteyi nssil alicam peki direk devkete kadin dogumamk gitmem lazim tam işleyişi bilmiyorun da
Sheda Arife3507 evet canım kadın doğum doktorunun yazması gerekiyo haftan helince doktorun yazar zaten olmazsa sen söylersin acilde vs yaptırırsın hemen
bsgnyy34 Bende 28.haftamda yaptırdım. Özel hastaneye gidiyorum doktorum özelde 500 tl den aşağıya yaptıramıcağımı ve devlet hastanesinde yaptırmamı tavsiye etti. Devletten randevu alıp bir gün içerisinde yaptırdım korkulucak bişey yok iğne sadece birazcık yakıyor onun haricinde yan etkisi falan hiç bişeyi yok 😊
Sheda Mucize84 anne negatif baba pozitifse oluyo anne karnında bebeğin kan grubu öğrenilemeyeceği için önlem amaçlı yapılıyo iğne
SelmAkqun Benim bildiqim kadarıylada zararı yok hatta yaptırmazsan zararı olabilir benim bi tanıdıqım o iqneyi yaptırmadı çocuk çift cinsiyet doqdu o iqneye baqladılar yaptırmadıqı için