ZehraErva 2030ilra- ikincisinde de aynı korku hatta daha fazla ilkinde ne başına gelecek bilmiyorsun ikinci de bile bile 🤣 bir de arkada bıraktığın çocuk olduğu için daha zor sanırım
2030ilra- ZehraErva ayy zaten küçük bir çocuğu varken hamilelik gibi zorlu süreci geçirenlere saygı duyuyorum evet başımıza ne gelecek bilmiyorum ama bol bol uyku depoluyorum psikolojik olarak uyku arttı Allah yardımcınız olsun sizin de
tgctinaz EsoMom_ Ne güzel maşallah 🥰 Bizde 33 e oğluşumla girdik. Daha hiçbir hazırlık yok ortada sadece eşyalarını yıkadım ütüledim dolabını bekliyoruz. Bize tahmini olarak Aralık ilk haftası dedi doktorum. Ama sezaryen olacağı için ve bir risk durumumu olmadığı için belki de biraz rahatım şu an ama uykularım kaçıyor tamamlanmadıkça 🤨 sağlıkla kavuşalım. 🫶🏻
EsoMom_ tgctinaz ayyyy evet yaaaa bende bu hafta yıkıcam kıyafetlerini bebişiminnn insan heyecan yapıyor katlayıp katlayıp duruyorum ölüyorum baktıkcaaa🥰🥰🥰
piraye2022 EsoMom_ benimde 33+6 , bebeğim erkek. Heyecanlı, stresli karışık duygular içindeyim. İnşallah sağ selamet kucağımıza alırız yavrularımızı, aminn 🤲
esmaa535353 EsoMom_ kesinlikle bide ayrı bı sinir ağlama krizleri oluyor bence sürekli sinirlenip biseye oturup ağlıyorum🤦🏻♀️
EsoMom_ esmaa535353 bende öyleeee ilk gebeliğimde 14 kilo almıştım ayna karşına geçip kıyafetlerim olmuyor diye ağlıyordum 😀😀😀😀 Allahtan bunda o kadar kilo almadım ayna karşısında hoşuma gidiyor o yüzden 😀😀😀 ama doğsun diye gün sayıyorum cevremdekiler doğurmaya başladıkça kıskanıyorum 😀😀😀😀
esmaa535353 EsoMom_ kız Allah seni 14 çok normal ben şuan +29, kilodayım diğer gebeliklerin de +25 ti en fazla bunda rekora gidiyorum🤦🏻♀️🤣
esmaa535353 EsoMom_ iştahla alakalı değil aslında benim bünyem öyle sanırım ilk çocukta hergun serum yedim bulantım çoktu doğumdan sonra ilk 4 ayda hepsi gitti hamile kaldım kilonun altına düştüm ikincidede 6 ayda hepsi gitti ondada aynı hamile kaldığımin altına düştüm şimdide inşallah sağlıkla afiyetle hepsi gider deert etmiyorum amaan bı doguralim da:)) size maşallah valla özeniyorum şöyle az kilo alanlara 😅
EsoMom_ esmaa535353 valla bende fazla kilo alırım diye düşünüyordum hep ama öyle olmadı hamile değilken 58 den 67 ye çıkmıştım ondan korktum kilo alırım diye boyumda kısa ama özellikle ekmek çok tüketmiyorum tam doymadan kalkıyorum masadan midemi rahatsız ediyor diye ondan galiba
hatytuncer EsoMom_ bizde 34 haftalığız. Bu hafta da biraz hareketlerde azalma farkettim acile gittim. Nstde sancı çıktı serum falan taktılar ikinci nstde sancı çıktı ama ciddi değil dedi. Ve çatı muanesi yaptılar 🥲 sanırım oğlum erken gelecek
EsoMom_ hatytuncer harbimi ya ne oldu da gittiniz hastaneye benimki de zor hareket ediyor aktif ama önceki gibi sert değil tekmeleri bazen karnım sertleşiyor korkuyorum bende
hatytuncer EsoMom_ iki gündür ciddi bir azalma farkettim özellikle geceleri çok hareket ederdi ve tekmeleri daha belirgindi çok yavaşlamıştı. O yüzden gittim ilk çatı muanesi yaptı açılmam yokmuş. Bebeğin kalp atışları normal dedi sonrasında nstye bağladılar ama orada bebek çok hareketsizdi ve sancı çıktı. Serum taktılar sonrasında hareketlenme başladı. Ve tekrar nstye bağladılar yine sancım var ama takip et dedi. Cuma da normal doktorum var bakalım ne diyecek bilmiyorum. Sizde o şekilde hissediyorsanız bence bi gidin doktora
EsoMom_ hatytuncer cuma günü randevum var orda belli olur bakalım ama hareketlerini takip ediyorum sürekli