danla2711 LadyX ek gıdaya başladık ilk tadımın 2.günüydü😂 şimdi oğlum yedi uyudu bende çamaşırları katladım tv izliyorum bugün böyle plansız geçecek yarın eltime kahvaltıya davet ettirdik kendimizi 😂😂 yoksa çağıracağı yoktu sonrada ordan kurana geçeceğiz😌
LadyX danla2711 ahahaha eltide kahvaltı fikri süper olmuş 😂 ek gıdayı güzelce yiyor mu oğluşun? Kabak ile mi başladınız
LadyX annesininincitanesi ooooo son günlerinde bunları yapabiliyorsun süpersin valla aslında aynı işleri benim de yapmam lazım 🥲 ev olduğu gibi duruyor ben gezmelerdeyim
Deleted33000 LadyX evet anlatırken yoruldum ama yapamıyorum hiç bı iş bebeğim durmuyor ancak o uyudukca yada sakin kaldıkça yapıyorum
LadyX Deleted33000 ben de aynı senin gibiyim bebeğim uyusun da şu işi halledeyim diyorum ama bebeğimi uyuttuktan sonra da ses çıkarmamak için sadece boş boş oturuyorum 😂
Merveeeeeee01 Glprn4 ayy bu ben benimde öyle canım haftasonu köye gitmek dışında pek bişey yapmıyoruz hep böyle ama isterim ki eşimle gidip geziyim yada evde pinekleyelim şimdi de doğuma 20 gün var çocuk olunca da mı aynı olacak acaba diye düşünüyorum 😱😱
Glprn4 Merveeeeeee01 hala aynı evde durup sakince hafta sonu temizliği ya da boş boş oturmayı bile şükrediyorum benimle değil ailesiyle zaman geçirmeyi seviyo ve dışarıdan da hoş durmuyor o daha çok koyuyor ailesi der bize düşkün gelini dinlemiyo gibisinden çok zor geliyo
aslhnkrts9 LadyX bugün evdeyiz akşam üstü kızımla önce parkta oynayıp sonra market işlerini halledicez. Yarın da dışarda yeşillikte kahvaltı planlarım var 😂
LadyX [silindi] oh yarasın canım benim D vitamini al bol bol kış gelmeden ben de duru hanımla geziyorum 😍
mlsdd LadyX daha 9+2yiz 🥹 Arkadaşlarla köy evine çıkıp biraz değişiklik yapacağız. Hem hava alalım, bıktık şehir hayatından işten güçten 😅
Merveeeeeee01 Glprn4 yok bizimkiler öyle şeyler demiyor gittiğimizdede çok iyiler ama her hafta hafta sıkılıyor insan
Glprn4 LadyX işte bu bende böyle istiyorum ama hep bi bahanesi var canım sıkılıyor bebeğim sürekli evde diye tıktı eve 😔
LadyX Glprn4 öyle olunca da duvarlar insanın üstüne üstüne geliyor havalar da iyice soğumadan birkaç kez dışarı çıkmaya çalışın bence 😊 değişiklik iyi gelir
Glprn4 Merveeeeeee01 ailesiyle çok iyiyiz bizde kendi annem babam bu kadar iyi davranmamistir ama iyiyiz diyede gidecek değilim sürekli
ErsBegAs LadyX Hava yaz günü gibi Aslan zıbınla 🤣 sabah kahvaltıya gittik şimdi dinlenmece akşam dondurma ve yürüyüş yapacağııız
ErsBegAs LadyX kurban olur teysesssiiiii biz de aldık avmde falan takıyoruz çok rahatsız oluyor seslerden