arelarven karadursun yaa saglikla kucağınıza alın inşallah bende 21. Haftadayim bende çok memnunum fatih hocadan
karadursun Ebru_Bahar_27 Bence üstüne düş tekrar ara randevu al ben detaylı ultrason için aradım hemen randevu ayarlıyolardır
karadursun arelarven inşallah sizde 😊 bende çok memnunum muayene süresi uzun herşeyi detaylı anlatması hoşuma gidiyor
arelarven karadursun kesinlikle benimde en çok o hoşuma gitmişti tane tane anlatması sabırla dinlemesi ve uzun muane etmesi gerçekten detaylı ultrasondan daha uzun ultrasonda bakıyor bebeğimi uzun uzun görüyorum 🥰🌸
Sultansultis UmAlya kliniğe geçmeden hemen önceydi son randevum. Haftaya tekrar gideceğim bu kez klinikte olacak fiyatı aynıdır heralde.
msskrkss Deletedmom_247 Evet evet En tepe avm oradaki yeni kliniğine gittik 2100 nakit ödedik pos cihazı yoktu
Deletedmom_247 msskrkss evet zaten bir çoğu klinikte genelde nakit alıyorlar. Ali acarda öyle. Tamam canım çok teşekkürler. Umarım fiyatları hep böyle uygun olur :) ek olarak hangi hastanelerle anlaşma sağlamış biliyor musunuz?
msskrkss Deletedmom_247 İnşallah böyle olursa fiyatlar bizde git gel yapmayı düşünüyoruz. Doğumu medova veya medicana da yaptıracakmış. Ben daha çok başında olduğum için hiç doğum fiyatı falan sormadık
Deletedmom_247 msskrkss anladım canım. İki hastanede iyi zaten. sizlerde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah.