karadursun anladım geçmiş olsun , Fuat bey gerçekten güven veren birisi ben de değiştirmem. Ama yok hastanede doğum yapan yakınlarım oldu fuat bey normal doğumda sık sık ziyaret etmiş, muayene gününde muayene aralarında hep gelmiş gitmiş kısa süreli. Ben de kendisine soramadım kliniğe geçince nasıl olacak diye, kliniğin konumunu da sormadım bir dahaki randevumda soracağım artık belki yakındır hastaneye