3boysmom benim ilk gebeliğim ve dediğiniz gibi diyor devletteki doktorum da…
Ben tüp bebekle hamile kaldım sırf bu yüzden beni riskli görüyordu zaten en başından beridir
Normal bir hamilelik sürecindeyim ve gayette güzel geçiyor gebeliğim bu arada
Sadece büyümüyor bebek gibi konuşuyor sürekli ve gerçekten moralman psıkolojik olarak bitiyorum …
Sizden de Allah razı olsun.
Yani çok teşekkür ediyorum size gerçekten