handan3958 baby0707 Tam emin değilim ama istanbul senin uygulamasından olduğuna göre sadece İstanbul olabilir onu bir İnternetten araştırın isterseniz
handan3958 Sevo36 evet canım tam olarak benimde aynı şekilde inşallah onaylanmıştır ve doğumdan önce gelir kimisine 35 hafta civarında geldiğini duymuştum
Sevo36 handan3958 inşallah öyledir çıkarda gelir 🙏😊 24 haftalığım suan bekliyorum bakalım tekrar başvuru yapmak istemiyorum sonra red falan olur dıye öyle kaldı bakalım hayırlısı inşallah
Semacdrc handan3958 canım banada çıkmadı ben tekrar başvuru yapınca başvuru yapılmıştır ibaresi çıkıyo
handan3958 Semacdrc AA neden acaba belki aradan bi kaç gün yada bir hafta geçmesi gerekiyordur eski başvurunuz gözüküyorsa tavsiyem biraz bekleyip tekrar deneyin gene olmazsa 153 arayarak tekrar başvurun o daha garanti diyorlar
3boysmom min286_ siz hangi ilde yaşıyorsanız googleye örnek veriyorum ankara yenidoğan başvurusu şeklinde yazıp bakın. kuzenim kocaelinde oturuyor o belediye de veriyormuş mesela basvurdu
Ysf78 handan3958 bende 21 de basvurdum. Aynı söylediğiniz gibi yazıyordu. 26 haftalıkken aniden sabah telefon geldi adam kapıya getirmiş şok oldum. Sms falan gelmedi internet sitesinde hâla o şekilde yazıyor ama aldım yani geldi 😊
handan3958 sevilayalp canım İstanbul senin uygulamasını indirin orada yenidoğan paketi destek başvurusu var ister ondan isterseniz de direk 153 ü arayarak başvurabilirsiniz 😊
handan3958 HafVel sevilayalp bu benim dediğim evet ama sanrım farklı şehirlerdede oluyormuş googleden hangi şehirdeyseniz onu yazıp yenidoğan destek paketi başvuru diye aratıp bakabilirsiniz var mı yok mu diye