Kızlar selam ben 20+2 falanken yenidoğan paketine başvurdum İnternet üzerinden sorgulama yaptığımda evrak teslim aşamasında başvurunuz incelemede sonuçlanınca SMS ile bilgilendirileceksiniz yazıyordu bugün tekrar bakayım dedim evrak teslim kısmında doğum bekleniyor yazıyordu altında gene başvurunuz inceleme aşamasında sonuçlanınca sms ile bilgilendirileceksiniz yazıyordu acaba bu çıktı demek mi oluyor yoksa hala ret olma ihtimali var mı ? Bilgisi olana yazabilir mi acaba