Canım öncelikle hayırlı uğurlu olsun bebişimiz ömrü uzun sağlıklı olsun 🙏 bende 38+3 teyım şuanlık hersey yolunda diye normal doğum bekleniyor , 1. Sorum hani diyorsunuz ya sancılarım yarım saatte geldi falan o sanki farklı bir his mi oluyor yani sancı belden mi giriyor 2. Sorum suyumu doktor patlattı demişsin o nasıl oluyor ağrılı bir işlem mi ve 3 son sorum dikiş atıldı demişsin doğum sonrası uyuşturma nasıl yapılıyor iğne mi vuruyorlar vuruyorlarsa nereye vuruyorlar dikişi hissediyor musun şimdiden teşekkürler