Aysenurkeser Ben ilk gittigimde tayfun doktora gitmistim bi kac kez ben sordugum sorulara yanit bile alamadim sonra salih doktora gectim mizaci sert biraz gunde kac tane hastasi var az cok anliyorum doktorlari cunki neler var bazi kadinlar cidden doktorlari bunaltiyorlar gerekeni sormak yerine sacma seyler soruyorlar herkez ayni degil ama benim bi kac tane karsilastigim degisik kadin vardi doktor napsin diye dusunuyorum tabiki ama salih bey gercekten cok iyi bir doktor ne sorduysam ne sknti yasadiysam sayesinde bilgilendim korkmadim skntili sureclerimde cunki emin ellerde oldugumu anlamistim 2. Hamileligimde yine salih beye gidiyorum ve cok memnunum…