Aysenurkeser canım ben 6 sene önce 30.haftama kadar özele gidiyordum bazı durumlar oldu doktorla alakalı çok sinirlenmiştim bizi gereksiz yere korkuttuklari için 30.haftamda devlet hastanesine geçtim. O zamanlar meşhur yüksel bey vardi ve herkes çok çok memnundu gayet ilgili bir doktordu 40.haftamda sezeryan olmustum çokta memnun kaldım şuan kendisi baş hekim. Şimdi ikinciye hamileyim 19 haftalik devlete merve hanıma gidiyorum aşırı ilgili guleryuzlu bir bayan çok memnunum. Burdaki özel hastaneyi çok iyi bilen biri olarak uzak dur diyorum sana 😊