Merhaba benim kuzenimde hidrofesalı hastasıydı şu an 18 yaşında ama 1 yaşına geldiğinde farkı anladık belki doğuştan vardı ozamanın ultrason şartları falan eskiydi doktoru hiç bahsetmedi ama bilemiyoruz yinede herhangi bir zihinsel problemi olmadı şant takıldı beynine 1 yaşındayken ve geçen yıl yine takıldı boy uzadıkça şant olan alet bazen kısa gelebilirmiş hiç sorun yaşamadık sıkı kontrol takipleri oluyor ama beyin doktoru Adanadaydı çok prosfesyonel bir doktor isterseniz verebilirim adını yani çok geçmiş olsun sizede umarım sağlıklıdır bebeğiniz iyice araştırın derim ben durumunu