Arkadaşlar merhaba 20 haftalık hamileyim dün doktorum bebekte hidrosefali olduğunu söyledi perinotoloji doktoruna yönlendirdi bugün gittim ilerleyebileceğini ve aldırmayı önerdiğini söyledi farklı hastanedeki doktorada muayene oldum o da bu seviyede kalırsa bir sorun oluşturmaz dedi korkuyoruz ne yapmamız gerektiğini bilmiyoruz bu durumu yaşayan ya da duyan var mı acaba yardımcı olur musunuz