Kızlar bir hafta yalancı sancı çektim. Yetmedi üstüne basur acısı çekiyorum 3 gün ve ben mahvoldum. Burada okudum her şeyi yaptım işte bir krem var onu da süreceğim bana akşam sür dedi ya üstü de öyle yazmış. Mahvoldum ne acısı geçiyor ne ağrısı hafifliyor gece uyudum krem sürünce ama o da 24 saat ağrı kesici değil sürekli yıkıyorum. Artık doğum filan istemiyorum basurun geçsin onu istiyorum. Şimdi araştırdım şu anlık bir sıkıntı yok normal doğumu etkilemiyor tabii geçerse kocaman olmuş baştan aşağı ben nasıl doğum yapacağım hadi patlarsa zaten kansızım Ay aklıma geldikçe daralıyorum. 2 hafta anca geçiyor yazıyor internette zaten benim doğum 19 gün kaldı ağlamak istiyorum başka bir şey değil eşime diyorum yıllık izni açık 30 aylık kızım var mahvetti beni zaten yapma diyorum yapacağım dur diyorum durmam diyor sonra bütün gün anne bu ne inat ağlama 3 yaş krize giriş yaptık ve yetti daha 3 günde ağlayacağım artık ya ne yapacağım bilmiyorum pazartesi genel cerrahami gitsem evde kremlerle mi idare etsem bilemedim.