mucizebebegimmm 3 aylıkken şehir hastanesinde çocuk cerrahı yaptı. (Özellikle ürolog değil çocuk cerrahı istedim ) normalde 45-50 günlükken olacaktı ama verem aşısı ile arasında 1 ay istedi çocuk cerrahı. Aşıyı erteleyemediğimiz için sünneti erteledik. Kucağımda ameliyathane kapısına kadar indim. Kucağımdan aldılar 1 dk sonra geri geldi uyuşturucu iğne yapılmış. Farkında bile değildi. 10-15 dk bekledik sonra geri aldılar 10 dk sonra tekrar geldi gülerek geri geldi hatta. Yine benim kucağımda odamıza çıktık 1-1,5 saat odada bekledik oyun oynadık falan yatakta sonra evimize çıktık. Uyuşukluk geçince galiba biraz mızırdanıyordu hemen calpol verdim sustu ve bir daha ne ağladı ne huysuzlandı 2-3 gün içinde tamamen iyileşti