Mervetepe Tugce1803 canım benimde son iki aydır 0.00 cıkıyordu bu ay adetten 6 gün önce 33 cıktı umarım sende en yakın zamanda güzel haberleri alırsın
Marayyy Esra7814 ben çatlatma iğnesi vuruldum 12. Gün 2.70 di adete bi hafta var suan umutsuz bi şekilde bekliyorum
Marayyy Tugce1803 hımm bende çatlatma iğnesinden sonra 12. Gün 2.70 di adete bi haftam var 9. Gün ise 9.12 di düşüyor
ipek90 Esra7814 hayırlı olsun canım benim, inşallah herşey yolunda gider ve hayırlısıyla bebeğini kucağına alırsın😍