Srfn11 Esra7814 Hayirli olsun gozunuz aydin canim🥰🥰 burda herkese surekli onu savundum kafalarina taktikca beyinde yer edinior ve ters tepior.. cok sevindimmm Allah her isteyene nasip etsin
Brcrtny Esra7814 maşallah canım Allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin bizler içinde dua et .. hamilelerin duası kabul olur♥️🙏🏻🧿
Esra7814 Brcrtny sağol canm Allah razı olsun ederim tabiki buradaki herkese ediyorum zaten bnde 5 ay bekledim
Tugce1803 Marayyy adetime 5 gün kala kanda baktırdım 0,000 çıktı adetime 3 gün kaldı yükseleceğini sanmıyorum
Marayyy Tugce1803 hımm bende çatlatma iğnesinden sonra 12. Gün 2.70 di adete bi haftam var 9. Gün ise 9.12 di düşüyor
Marayyy Esra7814 ben çatlatma iğnesi vuruldum 12. Gün 2.70 di adete bi hafta var suan umutsuz bi şekilde bekliyorum
Tugce1803 Esra7814 ne bileyim senin en azından 1.20 ymiş benim 0,000 o yüzden olmaz gibi gibi değil hatta öyle🙅🏻♀️
Esra7814 Tugce1803 snin değer çok tuhaf değilmi illa bişey çıkar 0 olması değişik geldi belkide birşeyler olulumdadır canm hiç bilemeyiz
Mervetepe Tugce1803 canım benimde son iki aydır 0.00 cıkıyordu bu ay adetten 6 gün önce 33 cıktı umarım sende en yakın zamanda güzel haberleri alırsın
Mervetepe Esra7814 hayırlı olsun canımm bende 6 ay önce kürtaj olmustm olmuyordu cok şükür bende bu ay adetimden 6 gün önce güzel haberi aldım darısı tümm isteyenlerin basına bu arada ne kadarlık oldun simdi
Esra7814 Mervetepe saol canm amin isteyen herkese versin Rabbim. 4 hafta doluyormus canm henuz değere göre
DuyguDuman Esra7814 evet ben de bu yaz da tatil yaparım içerim ederim diyordum kiiii meğer oğlum gelecekmiş 💞💞