Kızlar ikinci doğumum sezeryan olacak nasipse ailelerden uzakta gurbette yaşıyoruz ilk doğumda kayınvalidem annem herkes vardı ve kızımın doğumdan sonra bir hafta yoğun bakım süreci olmuştu bu süre zarfında hem aşırı stresli hemde gergin geçti kimse beni anlamadı aman nolacak herkesin bebeği yatıyor çıkar gibi cümleler duydum. nasipse bir ay gibi sürem kaldı doktor sezeryan günü verdiğinde 3 yaşındaki kızım ve eşim gitsek sıkıntı olur mu kızım için hastane de o da bizle kalsa özelde doğum yapacağım yada gece babasıyla eve gelir bilemiyorum fikirlerinize açığım böyle durum yaşayan oldu mu nasıl yapmam gerekiyor