skrsln rica ederim ben de o dönemde çok üzülmüştüm sizi çok iyi anlıyorum.Dediğim gibi kan akışında sorun yoksa gelişim geriliği olması çok zor.Kilosu benim de hep azdı hatta düşünün 32.haftada doğum iznine ayrılacaktım bebek ultrasonda küçük gözüküyodu çok zor ayrıldım neler yaşadım.Ama şimdi dua ediyorum 3500 ü geçmesin de rahat doğum olsun diye :) yediklerinize dikkat edin yumurta et süt keçiboynuzu pekmezi yiyin.Gerisi gelir zaten.hepimize hayırlı doğumlar olsun 🙏