gigi35_ elifasaf1 selam mart doğum tarihimiz ama bu hafta cinsiyeti kağıda yazdırdım doktoruma 1 kasımda doğum günün o gün ufak bir balon patlatma gibi aile arasında öğrenmek istiyorum hala kağıdı açamadım🫣🫠
Feyhan 12+2 haftalığım henüz cinsiyeti öğrenmedik bu hafta gideceğim tahmin yapar inşallah nisan oluyor benim doğumum galiba
moonmom1 16+5 olduk bugün, doktor tahmini 1 Nisan dedi ama ben Mart sonu gelecek gibi hissediyorum 🥰 Cinsiyeti henüz öğrenmedim, öğrenince kıyafet alışverişine başlayacağım, şimdilik sadece kitap aldım 😂
moonmom1 elifasaf1 hadi bakalım sağlıkla kucağımıza alalım 🥰 sen neden öğrenemedim ben en son 12. Haftada gitmiştim o zaman arkası dönüktü 🥹
asey232_ elifasaf1 belli canım kagıtta yazıyo şuan 🫣 akşam ögrenicem ufak bi partıyle içim içimi yiyo
elifasaf1 asey232_ yaaa gözünüzaydin o zman o erkek annesi olmanın tadinada varacaksınız sağlıkla gelsin 😄