dilaraacet mutlulukmevsimi bende 20 haftalığım ama şu doğum ayı ne zaman olacak şaşırıyorum açıkçası mart mı şubat mı olacak sezaryen olucam da bende
pembeayakkabilikiz 17 haftalık hamıleyım %60 kız dedı doktorumuz 20 li haftalarda netlesır dedı Allah’ın ıznıyle ☺️🌸 @elifasaf1
athena1 merizerdem ay benim de 20 Mart inşallah Allah sağlıkla kucağımıza almayı büyütmeyi nasip eder💖
Deletedmom_7156 elifasaf1 martın ilk haftası duruyor 18 haftadayız ama daha ögrenemedim deraylıyı bekliyorum bi karışıklık olmasın diye