sude_18 gozdenur06 siz daha iyi bilirsiniz tabi ama tek doz bile çok önemli bence ezcacizina ya da sağlık ocağındaki doktorunuza sorarak bile başlayın gidene kadar doz eksilmesin bence Benim doktorum folidoce diye bir folik asit başlatmıştı onerebilirim 🥰
ylnydgd gozdenur06 aynı yerde 48 saat arayla kan verip en az %60 arttığını görmeniz gerekli gebelik sağlıklı ilerliyor diyebilmek için.
gozdenur06 ylnydgd dün acilde vermiştim o zaman tekrardan oradamı vermem lazım ama bu sefer ilgileneceklerini pek sanmıyorum kadın doğuma yönlendireceklerdir kesin
ylnydgd gozdenur06 şansınızı deneyin, kurum değiştiği zaman hesaplama yapamazsınız. Almazlarsa da başka kurumda en az 2 kere kan verip artışı görün. Beta 5000 lere ulaştığında da doktora gidebilirsiniz kese görünür hale gelir
girls35 gozdenur06 gözdecim bence doktor kontrolüne git hatta idrar testide yaptır idrar enfeksiyonu vs var mı diye bende o çıktı ve bu enfeksiyon ciddi zarar veriyormuş düşük sebebiymiş git testinide yaptır için rahat etsin
gozdenur06 girls35 ya bencede kafam karışacağına en güzeli yarın bi doktora gitmek çok teşekkür ederim
asil15 gozdenur06 size tavsiyem kötü şeyler düşünmeyin ne kadar çok düşününce insanın başına cidden geliyor ben buju çok iyi yasadim.