nazli_sn honeyandsun Tugba553 bende cuma günü yaptım beta 318 cıktı pazartesi gittim doktora 1200 cıktı pazartesi günü inşallah keseyi görürürz kızlar dua edın
Annedyebiri 18 i yoğun açlık hissi ara ara regl krampları ağızda ekşimsi tat bakalım ne olacak vakit geçmiyor 😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
dilaraakk Murry benimde dün bata 2 gün kala geçti yarın bat gunum bugün yine basladı dün sizin gibi düşünmüştüm bende yarın test yapıcam regl olmazsam
honeyandsun Mrszeyna merhaba canım 🌸 evet 2 gün kala verdim 142 çıktı. Cumartesi günü tekrar kan vereceğim aile hekimim 2 günde bir vermen lazım dedi. Cumartesiyi bekliyorum merakla heyecanlıyız 🥲
Murry Tugba553 ya üzülmeyin yarın adet olmazsanız tekrar yaparsınız ben de öyle yapıcam ama olurda adet olursanız yeni bir ay yeni bir şans demek . Umarım en kısa zaman da bebişlerimiz bizi bulur
Mrszeyna meryy1_ aşırı gazım vardı hağla var gerçi su gibi akıntı tiksinme oldu bide uyku meyili 7 24 saat uyurum sanırım bide değişik hissediyosun ya
honeyandsun meryy1_ Sadece memede hassasiyet vardı. Bir de karnım hala regl olacakmışım gibi ağrıyor biraz korkutuyor bu beni
Murry Kızlar günaydın bat 18 ben dayanamayıp bugün test yaptım . İlk 4 dakika da böyle çıktı. Yalancı pozitif durumundan korkuyorum tabi. Testin adı roll test
Mrszeyna Murry cnm çizgi gördüm ama benim değer 15 ken kast teste baya belli idi bide erken dene istersen yumurtlama zamanını biliyo musun
yinemihilal Mrszeyna merhaba bu yorumu görünce biraz şaşırdım. Bat 11 eylül ve ben de bu süreçte inanılmaz bir gaz sancısı çekiyodum hatta acillik oldum sırf bu yüzden. Üç gün önce öğrendim ki hamileymişim…
Murry Mrszeyna yaa . Benim yumurtlama ve çatlama 4ekim.bugğn çatlamanın 13.günü yani. Hayırlısı ya erken heveslenmek istemiyorum zaten. Pazartesi kana giderim
Mrszeyna Murry bak bu sabahki cnm ama senin yumurtlama geçte olmuş olabilir yada hCG herkesde hemen artmıyor inşallah çıkar cnm