Rabia-Bay44 firdevsalp Amin inşallah biz de neye inanıp inanmıycağımızı şaşırdık bazı kadın doğumcular kesinlikle yapılmalı bazısı yapılmamalı diyor biz de hangisine uyacağımızı bilemez olduk
anneoluyorummm103 firdevsalp 22 de oldum ikinci dozu doktorum 32-36 arası olacak dedi 32 de yaptırcam
gormez Ben dün yaptırdım sağlık ocağı aradı 20. Haftada yapıldı Bi sonraki takibe 28. Haftada çağırdı ama tetanoz 2. Doz olacak Mİ birşey demedi.