Teşekkür ederim herkese bugün itibarıyla kullanmaya başladım kan tahlili sonucunda bugün folat eksikliğim ve B12 düşüklüğüm çıkmış doktorda folatrench yazdı Özel hapa karşı değilim sadece düşüklüğünün bir risk yüksekliğinin de bir riski olduğunu duydum o yüzden burada bu postu açma gereği duydum ama bende düşük çıktığı için bugün itibarıyla folik asite başladım benim de bir yanlışım varsa burada da bir şekilde öğreneyim diye doğruyu