yagmurum3001 samira555 bişey sorucam acile gidince bakıyorlarmı yoksa sağlık ocağındamı kan vermek lazım🥲
samira555 yagmurum3001 şikayetlerini söyleyince bütün değerlerine bakıyorlar gebelik şüphesi olup olmadığını soruyorlar olabilir bilmiyorum diyince betayada bakıyorlar ben Samsun’da yaşıyorum kadın doğum acili bakmıyor ama sadece gebelere bakıyor
Gnyozlem gerigeldik benim de öyle 6 gündür geçti adet olacak gibiyim test yapmadım ve akımtım var fazla böyle gögüsümde hassiyet de var