dilaraakk kesinlikle oluyor yani bende oldu öyle söyliyim tatildeydim hemde o dönem bi şişkinlik vardı karnımda ama geçmiyor normalde olmaz korse bile taktım yine düzelmedi o zamanlar sonra saat beşte çikolata çekti canım ama deli gib arıyorum dedim kesin adet olcam mide bulantısıda oluyordu bu ay üşüttüm iyi galiba diyordum kesin adet olcam diye bekliyordum yani ama hissediyor mu insan bilmiyorum eczaneden ağrı kesici de aldım ama birtane bile içmedim evime döndüm adet olcam diye düşündüğüm halde gittim test aldım çift çizgi gittim kan verdim ve hamileydim 🥰