seva-1 daha kullanmadım cnm ama kullanışlı duruyor çok yer kaplamıyor tek bebek arabası gibi ve heryerde kolay geçiyor hastanede görüyorum hiçbi yerden geçemiyorlar ve asansör de gerçekten çok yer kaplıyor onun için önlü arkalı bana mantıklı geldi ve önlü arkalı aldım