samira555 kirmizibasliklikiz98- gönlüne göre olsun herşey inşallah vardır bebiş güzel haberler verirsin bize 🥰🥰
xyzxyz kirmizibasliklikiz98- kuzum ben beklenen adetten 6 gün önce kan testi yaptırdım 0.442 çıkmıştı. 6 gün sonra 55.55 çıkmıştı. Sen adetten 4 gün önce normal test kiti yapmışsın negatif çıkmış. İnşallah mutlu haberi bu ay alırsınız🥰
kirmizibasliklikiz98- anlrnalbumu inşaallah pozitiftir çizgi gibi duruyor ama🌸 hangi günlerde yerleşme kanamanız olmuştu
Busranur_mnts anlrnalbumu ben yerleşme yaşamadım ama yaşayanlar kısa sürer diyorlar sen yarınfalan yine test yap varsa çizgi daha belli olur benim ilk gölge ertesi güne silik çıktı
samira555 anlrnalbumu var var çizgi görüyorum bende beta 24 le öğrendim hepte haftasından denk gelir böyle şeyler yarın haftaiçi olsa kan verirdin ne güzel 😂