Kızlar reglim 2 gün gecikti. Regl olacağıma dair sıfır belirtim var sadece belim yani kuyruk sokumum felaket derecede ağrıyor. Henüz test yapmadım. Öğleden sonra direk gidip kan vereceğim.
Sizce olma ihtimali var mıdır? veya bu şekilde gebeliğini öğrenen oldu mu :( nolur dua edin inşallah vardır.