Jrnfudjrjr düşünceniz çok güzel eve bi yandan zaten haklısınız o şekilde kendimi avutuyorum sonuçta kadının fıtratında doğum normal bişey eğer doğum kötü bir şey olsa başkaları çok çocuk yapmaz ama işte bende biraz hastane ve kan fobisi var hastaneye gitsem kötü oluyorum kan alınırken bile kötü oluyorum çok bakmamaya çalışıyorum o yüzden korkuyorum sezaryan olursam dikişlerimi görsem kanadığını görsem yine kötü olurum inşallah kolaylıkla normal doğum olur en azında alt olduğu için görmicem ve bi kaç haftaya iyileşecek Allah bütün annelere kolaylık ve sabır versin hamileliğimiz de doğum süreçimizde hepimizin kolay ve en güzel şekilde olsun 🤲🏻🫶🏻