edakok ben dün spinal oldum ilk dogumum genel olmustu agridan bir ay yataktan kalkamadim ikinci dogumum da spinal oldum dün sabah anestezi doktoru spinal ignesi yaparken omuriligimde bir damla sıvı akıtması sonucu dogum sonrasinda kafama oylemi bir agri girdiki dünden beri aklımı kaybetcem artik bebegi bile emziremiyorum iki tane binlik narkotik serum yaptilar kesmedi yarin tekrar anestezi doktoru ameliyat haneye goturup ordan belime kan enjekte edip o sıvıyı doldurcak ondan sonra kafa agrim gecermiş ama şöyle soylim genel mi spinalmi derseniz buna ragmen spinal derim asla dikislerimde agri.olmadi cok rahat gecti ilkinde bosuna genel olup bayilmisim girer girmez 5 dk oglumu gosterdiler dikis 45 dk sürdü bu anestezi talihsizligi de herkeste olmuyor korkmayin nadir binde bir oluyormuş oda bana denk geldi ama asla korktugunuz gibi degil spinal cok kolay bi dogum genel uyanmasi falan cok sıkıntılı ben panik atak hastasi olmama ragmen asla korkmadan ameliyati bitirdik zaten basinizda birsuru doktor var korkutugunuz an sakinlestirici yapiyolar migdem.bulandi dedim hemen durdurdu igneyle korkulcak bisey yok arkadaslar sakin kalın hepsi geciyor banada dua edin lütfen