edakok ilki epidural oldu. İkinci epidural + spinal oldu. Üç gün şiddetli baş ağrısı yaşadım. Epidural çok daha rahattı. Geneli zaten düşünmem. Benim bebeğimin bana verildiği anı görmem lazımdı.
Hamileyim, normal istiyorum dr bulursam ama Yine sezeryana mecbur kalırsam epidural isterim. Hatta hastanede fiyat farkı vardı epidural + spinal olursa diye artı bir miktar ödüyorduk.