Ssozdmr Kbra_gkcay bizimmm minnoş 2800lerde şuann ama minyon diyor doktorum bende öyleymişimmm genetik dedi
GmtpeeN Ssozdmr cok hareketliyse nst de bebek ondan böyle inişler çıkışlar oluyo gecen bende nst ye girdim ve o anda cok hareketlendi tekmeler felan çizgileri gorsen kağıda harita çizdi sanki 😀 alttaki iniş cikis çizgilerde tekmeleri oluyomus
Sayoss Ssozdmr sancı çıkmamıl canım normal görünüyor bebek kalp atışları arada yüksek çıkmış dikkat et stres yapma kola kahve içme bende de böyleydi bebekte çarpıntı yapıyor özellikşede stres çok etkiliyor
Kbra_gkcay Ssozdmr bizimde öyleymiş bana biraz az geldi ama haftasına uyumlu dedi bir haftada hiç kilo almamış ama
Ssozdmr Kbra_gkcay benim biraz diyetle ilerliyor gebeliğim şeker dolayısıylaa 🫠😅 Doktorum 2.800 ve üzeri kilo doğumu gayet iyidir diyo ki genetikmiş bende 2700doğmuşum😬