GmtpeeN Ssozdmr cok hareketliyse nst de bebek ondan böyle inişler çıkışlar oluyo gecen bende nst ye girdim ve o anda cok hareketlendi tekmeler felan çizgileri gorsen kağıda harita çizdi sanki 😀 alttaki iniş cikis çizgilerde tekmeleri oluyomus
Sayoss Ssozdmr sancı çıkmamıl canım normal görünüyor bebek kalp atışları arada yüksek çıkmış dikkat et stres yapma kola kahve içme bende de böyleydi bebekte çarpıntı yapıyor özellikşede stres çok etkiliyor
Ssozdmr PapatiA ohh iyi diğer nst ler böyle inmeli cıkmalı değildi merak ettim kontrolüm de sabah doktora bu saatte atmiyim dedim😬
Hizliveofkeli Aaa günün belli oldu mu canım hayırlı olsun. Biz de cumartesi kesinleştireceğiz. Muhtemelen 3ü olacak
Ssozdmr Hizliveofkeli ayyy oldu oldu vallahi 1ri şuan tamam ama bakalım erken filan gelirmi diye korkmuyo değilim 😅🤣🤣
Hizliveofkeli Ssozdmr ay ben de erken gelecekmiş gibi hissediyorum hiç ilk gebeliğim gibi değil sürekli kasılmam var sancım da var ama doktor rahim ağzı uzunluğu çok iyi daha doğurmazsın demişti geçen hafta. Ne yapcaz biz bu akreplerle 👹
Ssozdmr Hizliveofkeli benim kızçeee de kafası aşağıda doguma uygunmuşşş ama açılma filan yokk beklicez misss gibi dedi.Sezeryan olacağı içinnn 1ri okey dedi Sancım varsa onu da anlamıyorum ki ilk gebelik olduğu için 🥲 Anca hardcore hareketlerinde aboooow oluyorum 😬😅🤣
Hizliveofkeli Ssozdmr sancın olsa anlarsın canım adet sancısı gibi 40-50 sn sürüp geçiyor. Kasılmada zaten karnın top gibi oluyor
Ssozdmr Hizliveofkeli karnım sol tarafa dogru top gibi şişip sertleşiyo da acı agrı sızı yok kramp gibiii 😬
Hizliveofkeli Ssozdmr komple karnın sertleşiyor canım tüm rahim kasılıyor yani. Özellikle tepesi taş gibi oluyor.
Ssozdmr Hizliveofkeli yaaa farklı hissettiğimde giderim doktora herlde 😅🤣 nişan filan gelir ederse giderim yoksa dayanılmaz kasılırsa giderim 😬yoksa boşa giderim gibi geliyo bana 😬
Hizliveofkeli Ssozdmr aynen canım yalancı sancı diyip geri gönderiyorlar 😂 hiç gerek yok gerçekten ben de artık sancı için gitmeyeceğim 😂😂