insirahh hnf1234 merhaba bir şey sorabilir miyim emzirme döneminde de ilaç kullandınız mı bebeğe bir zararı oluyor mu yoksa emzirmeyip mama mı verdiniz?
hnf1234 insirahh nöroloji doktorumasordum ilacımın birini bıraktırdı hamile ve emzirme döneminde.emzirdim bi sorun olmadı :) nöroloji doktoruna danış mutlaka aklına takılan herşeyi
insirahh hnf1234 evet onlar kullanabilirsin diyor ama sütten geçme ihtimali olunca bazı kişiler riske atmayıp mama veriyormuş sizde yaşamışsınız bizzat onun için sormak istedim teşekkür ederim 😊
hnf1234 insirahh bi sorun olmaz demişti doktorum.hangi ilacı kullanıyorlar bilemem bende bişey olmadı :)
bebikto Merhabalar ben de epilepsi hastasıyim. Kepra 500 mg sabah akşam içiyorum bebeğimin kalp atışını duyamadik ben kullandigim ilaca bagliyorum siz hamileyken ne kullandınız birbirimizi bu süreçte rahatlatalimmi🥹
Dilay34 bebikto bebikto merhabalar yorumunuzu görünce kayıtsız kalamadım öncelikle bende kepra kullanıyorum diğer 2 gebeligimde sabah akşam 1000 mg içiyordum bu gebeligimden önce azaltmaya başlamıştık diye şuan günde 1 kere 500 mg içiyorum içiniz rahat etsiz bu ilaçla bebeğin kalp atışının bi alakası olmasını düşünmüyorum kaç haftalıksınız belki küçüktür diye duyulmamıştır.
bebikto Dilay34 çok teşekkür ederim yazdığınız için.. bilmiyorum 8. Haftalık olmamıza rağmen bebek gorunmuyor kalp atışı da yok benim de kahverengi lekelerim gelmeye başladı ister istemez insanin aklına neden diye herşey geliyor yapacak bişey yok Allah’ın taktiri